Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hva er greia liksom? Hvorfor er det morsomt?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke morsomt, men var det en ukes tid i høst.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke morsomt i det hele tatt, men det er alltid noen som drar det litt for langt for å få "være med i gjengen".....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Kan noen forklare meg hva dette er snakk om? TG
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Ørner er egentlig meget farlige. Du bør ha nett over vogna, for det sies at en baby ble tatt av en ørn i 1932. Men for å takle redselen for ørn, kan det hjelpe med litt humor.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 For å komme med litt tørre fakta; Dette med ørnene er egentlig genialt, og parioderer en "snåle/rare/håpløse" tråder som dukker opp, og en del gjengangertråder. Har ledd meg skakk over en god av del disse trådene, og har bestandig lurt på hvor mange ørne-foreldre-tråd-startere det egentlig finnes her på dib, og hvem de egentlig er ;=
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Var morsomt en stund, men som alle gode spøker så har også ørne-spøken nådd sin grense. Iallfall for meg og nå er det ikke morsomt lengre. Bare kjedelig.... og uoppfinnsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå