Gå til innhold

Klasse 10b

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere på?

Uansett, steinalderen som denne gudebenåda læreren i samfunnsfag driver med er pensum i barneskolen i følge læreplanen. Og han skal ruste elevene til eksamen? Skeptisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Har sett tre minutter. Fikk analspasme. Hvordan opparbeide ekstremmotvilje mot ungdom, distriktene, lærere og en god del andre folkelige hatobjekter.

Skrevet

Hele konseptet er feil.

Vi har en vanskelig klasse. Hva gjør vi? Jo vi henter inn eksperter på alle områder, professorer i hode og ræva. Og så skal vi bli overrasket over at de oppnår bedre resultater? Det burde de faen meg gjøre. Litt som at den medisinske behandlingen ble bedre om man byttet ut alle sykepleiere med leger. Rart?

Hva med de stakkars lærerne som nå er satt på "gangen" og ikke var bra nok? Hvordan vil dette følge dem resten av karrieren?

Jeg liker ikke programmet og jeg håper at de ikke lykkes med å få klassen til å bli en av Norges beste, for det vil gjøre alle lærere som ikke får sin 10 klasse til å bli best udugelige, og de dumme (les frp) kommer til å skrike om lærere og utdanning og at vi må ha mer av fandens oldemor for å få en skikkelig norsk skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...