Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ferdig utdannet sosionom til sommeren, og nå søker de etter frivillige hjelpearbeidere som kan bistå i arbeid i Uganda i 4 uker i sommer. Jeg har egentlig kjempelyst å reise, både fordi jeg syntes det er flott å kunne hjelpe noen som trenger det, og samtidig veldig lærerikt, givende og spennende. Problemet er bare at jeg har ikke lyst å reise fra jenta mi, den godeste i verden i 4 uker. Ho er egentlig hos faren sin annehver uke, så det blir i grunn bare to uker jeg ikke har henne, og hvis vi deler opp ferien så kunne far hatt ho 1 mnd og så jeg 1 mnd. Jeg ønsker bare noen synspunkter fra dere? Hadde dere gjort det, eller er det for egoistisk?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 nei det er ikke for drøyt. plasser henne hos pappaen sin, så får du å jenta de kost dere en hel måned:) jeg hadde gjort det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Om dere har 50/50, så ville jeg ha gjort det. Hadde hun derimot bare vært til far annenhver helg, hadde jeg ikke gjort det.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Så lenge hun har faren sin, som hun er vant med og glad i, så tror jeg ikke det blir noe problem. Klart at dere kommer til å savne hverandre, men folk som har mulighet og lyst til å dra dit hvor nøden er størst for å hjelpe mennesker som trenger det burde slå til. Det blir godt å komme hjem igjen:) Og godt å vite at du har gjort ditt. Jeg stemmer "for"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Go for it! Du får en utrolig opplevelse, og jenta di har det godt hos sin far.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Vi har og 50/50 ordning og deler alltid ferien en måned til hver, så jeg stemmer for!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Vi har 50/50 ja, og hun har det veldig bra hos far. Hun har også besteforeldre som stiller mer enn gjerne opp og har henne med på ferie og koser seg med henne. Jeg tror jeg skal tenke litt mer på det:) Fint med tilbakemeldinger fra dere, tusen takk:)
duracellmamma Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Men hadde hun dratt til syden i 4 uker hadde pipa vært annerledes... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå