fjell og fjord Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hvor kjøpte dere og hva den kostet? Litt i tvil ... brun... hvit.. brisk... seng med stigen vil mannen min til jenta vår på 3,5 - jeg synes hun kan dette ned uff vanlig brisk 200 *90 er fint kanskje? hva med dere?
Jojo x3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Vi kjøpte seng på IKEA, hvit. Husker ikke hvilket merke, men kostet ca 1000kr. Jeg turde ikke kjøpe seng med stige da jeg var redd han kunne falle ned.
*3 prinsesser* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Vi torde heller ikke ha seng med stige som første seng etter grindseng...men nå fikk barna våre juniorseng da de fyllte 2 år. Eldste måtte det siden yngste skulle overta grindsengen. De fikk Ikea senger begge to, med sengehest og 160 cm for at overgangen ikke skulle bli for stor. I år blir de 4 og 6 år. Hun som blir 6 har sovet oppe i etasje seng på hytter ved flere anledninger nå, men minste jente har ennå ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Vi kjøpte denne sengen på Ikea i sommer da han var tre år: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39858939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå