Gå til innhold

Vogn-problem. Jeg er helt grønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ei emmaljunga vogn, men hvor bærebagen ikke fulgte med.

Det går an å "klipse" av sportsdelen, og sette på bagen.

Har sett på flere bager nå, og kan ikke se at det er noe på/under bagen til å feste med..Sikkert jævlig dum nå, men er helt ny og skjønner ikke bæra...

Må jeg kjøpe noe ekstra for å klipse på bagen? eller skal noe av greiene tas av fra sportsdelen og brukes til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vogn har du?

Vi har city cross fra emmaljunga, og under city bagen er det et strikk for i feste under fotdelen på sportsdelen :)

Skrevet

Hvor gammel er vognen da?

Er den så ny at du kan bruke City Bag? Eller er det en av Duovognene?

Ta en kikk på www.emmaljunga.no om du kan finne en lignende.

Skrevet

Har en city jet..2005 modell. Hun jeg kjøpte den fra sa at hun hadde brukt city bag på den, og det var det beste..

Men np skjønner jeg ingenting! Skal bagen festes PÅ sportsdelen?? Det vil altså si at sportsdelen IKKE skal av selve vognstativet?

Skrevet

Jeg har tatt en titt på emmaljunga-nettsiden, men kan ikke finne city jet.

Er den en utgått modell, eller har den bare byttet navn?

Skrevet

Du må ta av sportsdelen. Og feste City bagen på understellet.

City jet er jo utgått, så ikke så lett å finne bilder av den. Men googler du den, og velger bildesøk, vil du finne noen få.

Skrevet

Eg har citycross frå 2008. På citybagen er det ein plastdings på kvar side av bagen som klipsast på på same festet som ein brukar til sportsvogndelen. Du skal då ta av sportsdelen på vogna. Det finnest og bag som går an å bruke inni sportsvogndelen. Eg er svært nøgd med citybagen, og ville nok gått for den.

Skrevet

På City Jet kan man ikke bruke bag i sportsvogndelen.

Skrevet

Takk for svar!:)

Jeg fant ut at det ikke var noe plass til bag i sportsdelen jeg og, så føler meg ikke heelt grønn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...