Gå til innhold

hvem skal ha mens om ca 8-9 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min förste dag i siste mens var 15 januar. bruker å ha sykluser på ca 30-32 dager..

den 4 februar hadde jeg spor av bitte litt blod på papiret når jeg törket meg etter at jeg hadde tisset..og sterke menssmerter hele dagen..

etter det fikk jeg ömme bryst, spesielt den ene brystvorta og kjenner meg oppblåst..

så vi får se hva som skjer neste uke..

flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter mens om 11 dager, 22 februar. Første dag i siste mens 22.januar. Kan man bli gravid 10-11 dager etter siste mens hvis man har el da? Og går det ann at selv om mannen ikke får utløsning at det alikevell kommer ut blankt som inneholder sædceller og bli gravid dà? Vi har ikke brukt noe prevensjon de siste årene..

Skrevet

se på innlegget nedom,der det står 21 svar på. der er det mange som skal ha mens nå snart:)

Skrevet

Jeg har mye murringer, og litt kvalme ifølge dette, har fått litt større bryster også, fryser lett om dagen og har vondt i hodet hver dag.

Skrevet

slenger meg på her :) skal ha mens 22 feb. håper at el kommer noen dager etterpå, slik at jeg kan hoppe inn i 2pp :)) synes det er så spennende, og nervepirrende. håper så inderlig at spira sitter denne gang:)

Skrevet

trodde kanskje jeg hadde den 22feb, men har faktisk ca den 16.. enda tidligere.. :) Håper på full klaff:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...