Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hvordan har dere det?? Tror jeg har det og jeg sliter:(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde det i 3år, gikk til psykolog og slet veldig. Hørt det er vanlig å få etter man har fått barn. Helseangst er når man er sykelg opptatt eller redd for å bli syk, man innbiller seg å ha sykdommer man ikke har eller bør være bekymret for. Jeg gikk til en healer og ble kurert.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Akkurat sånn jeg har det...!fikk min tredje for 6 mnd siden og har det jævlig for tiden.. Blir så redd at jeg føler jeg er konstant kvalm..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har nok også det. Jeg har sosial angst og generell angst også, er det rart man blir nedfor.. Den sosiale har jeg hatt i mange år, mens den generelle og helseangsten er knyttet sammen og kom da jeg fikk jenta mi for halvannet år siden. Knyttet sammen tenker jeg fordi jeg er blitt redd for å fly, ta buss, tog, båt, fordi jeg er redd for å dø fra henne. Det går jo litt på helse det også, samtidig som det i brosjyerene er punkter under generell angst. og så er jeg livredd for at hun skal bli syk, for at andr ejeg er glad i skal dø, og for at jeg skal bli syk og dø. Er også ofte helt sikker på at jeg er alvorlig syk, kjenner symptomer nesten hver dag, kvalme og svimmelhet. Og det er jo helt reelle plager.. uff.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Hei! Jeg sliter veldig med helseangst og dødsangst. Så mye at jeg har så mye fysiske plager av angsten nå at jeg sliter å jobbe. Jeg fikk dette etter fødsel for snart 3,5 år siden. Går i gruppeterapi, men vet ikke om det helper så mye. Prøver trene endel, det helper litt. Det er en helt forderdelig lidelse. Det kan jeg si på mine og min families vegne. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå