Gå til innhold

Queenette - vendbart styre, store svingbare lufthjul, lang rygg m.m.

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne?

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=213&artnr=3338&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

Evet. noen som har erfaringer med butikken? De sender visstnok til en svæært billig frakt, og sier de sender fra norge så vi slipper toll...

Fortsetter under...

Hm, den ligner veldig på teutonia fun, men også likheter med bla brio go etc. Men kan jo være et alternativ for de som liker slike vogner men vil ha lufthjul:) Har aldri tidl sett noen nevne dette merket her inne, og jeg har vært mye her de siste par årene:)

Hva mener du forresten med at de "sier de sender fra norge"? Enten sender de vognene fra norge eller så sendes de vel fra sverige? Forøvrig er det ikke toll på barnevogner, så det slipper man uansett, men man må betale norsk moms og ev fortollingsgebyr. Men man skal vel ha svensk moms trukket fra, og momsen er på 25 % både i norge og sverige:)

Den har heller ikke vendbart styre, "ställbart styre" her betyr at man stiller inn høyden på styret. Men sittedelen kan vendes da, så barnet kan også sitte mot den som triller:)

Det er en svensk nettside, men de skrev på mail at de har et norsk datterselskap som de sender fra innen norge. Derfor får vi det til samme pris som nettsidene sier, uten noen ekstra avgifter.

Vendbar sittedel? Ok, det er vel det samme som på Brio Go det da?

Hei!

Jeg kikket også endel på denne, synes den ser fin ut. Men etter mye tenking frem og tilbake, slo jeg tanken fra meg. Mye av grunnen til det er at det blir tungvint å skulle f.eks få reparert vogna dersom det skulle bli aktuelt, og det at jeg fant så utrolig lite info om den på nett.

Så det kommer jo an på om du vil ta sjansen eller safe...

Men lykke til uansett!

I følge e-post fra de som driver nettbutikken har de gode serviceordninger på alle steder de sender til..

Men jeg er veldig usikker. Har liksom alltid lett etter en vogn med store svingbare lufthjul, synes de på brio go er litt små... Og det er jo helt fantastisk med en slik vogn hvor babyen samtidig kan sitte vendt mot meg... Samtidig er jeg litt skeptisk til et så ukjent merke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...