MortilMaiken Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 hei jeg lurer litt på om det er noen har som har blitt gravide på Yasmin p-piller eller andre p-piller??? her er min historie: forje mnd så tok jeg den siste pilla 6 januar og mensen kom 9 januar. denne mnd så tok jeg den siste pilla 2 februar(forje tirsdag) og lørdag og i går så har det kommet litt gammelt blod eller mørk utfold men ingen blødninger. har aldri opplevd noen lignende før. har ikke glemt en eneste tablett heller. tok en test i dag for og sjekke litt opp men var negativ. men lurer litt på om noen har opplevd noe sånt tidligere og hva utfallet deres var. hva synes dere jeg bør gjøre? er det mens lignende greier jeg har hatt eller hva er det montro? jeg har fra før av en datter på 2 år og har vært gravid 4 ganger tilsammen og aldri blitt det på prevansjon. 3 spontanaborter. håper det er noen som kan hjelpe meg litt:) tusen takk:)
VåreSøteSmå Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hei.Ikke mye jeg kan hjelpe deg,men har blitt gravid på yasmin pillene 2 ganger,da jeg glemte å ta 1-2piller.Mensen uteble begge gangene,og 2uker jeg skulle hatt den,tok jeg test som viste positivt.Men det trenger ikke skje med deg da.Skal være ganske sikker,er vel helst om du glemmer piller at du lettere kan bli gravid. Vent noen dager og ta en ny test om det ikke har skjedd noe. Kanskje hopper du bare over mensen denne mnd,vi gjør jo det av og til og. Lykke til.Håper det ordner seg
2 boys & now pink Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en 8 år gammel yasmin unge... og i magen nå ligger et lite EVRA barn
MortilMaiken Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 så pass ja:) men gratis til deg som er graivd:) hvordan fant du det ut at du var gravid?
Smurfeline87 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har et par ganger vært utrooolig sen på yasmin, selv etter å ha gått på de sammenhengende i 8 år. testene har vist negativt fordi om,noe som dessverre har vist seg å stemme for jaggu kom det tilslutt likevel. Men for all del, mange historier om det motsatte. Uansett, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå