Indigo 08-10-13 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er nå godt over 10 uker på vei, og veier ca. 4 kg under normalvekta mi. Er nå nede i 56 kg og er 170 cm høy. Ikke så mye mer å ta av kan du si. Så frustrerende. Satser på det kommer kjapt tilbake i 2. trimester. Kommer jo ikke til å få mage før nærmere 3. tri sikkert. Flere som bare går ned i vekt? Håper lille får det den trenger ihvertfall..
2 boys & now pink Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Alltid gått ned noen kilo før jeg legger på meg....
Monique8 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg gikk ned et par kilo, og så gikk jeg opp de igjen. Og der står jeg ennå. Er i 11. uke nå. Den lille tar det den trenger, så vekttap går utover oss først og fremst. Det skal vel ganske stort vekttap til før det går utover den lille.
K ♥ tærten Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg spurte legen min om vektnedgang for har gått ned fra 58 til 56 kg, ikke store vektnedgangen, men er 174 cm høy så har heller ikke all verdens å ta av. Hun sa jeg ikke trengte å tenke på det så lenge jeg fikk i meg mat. Den lille tar det den trenger Vi får heller se på det som at vi ikke trenger å bekymre oss for vektoppgang ennå.. hehe
Indigo 08-10-13 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Joda, sånnsett greit å passe klærne sine ei stund til. Jeg er til og med så heldig at jeg kan lete litt lenger inn i skapet og finne fram mine kule brallor som jeg brukte da jeg var 20;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå