Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Har da hatt vondt innimellom, men går da over. Forstår ikke helt alt dette maset rundt dette! Og hvorfor kjenner ikke jeg noe spes, når "alle" andre gjør det?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hm, ja hvorfor det mon tro?? Jeg lurer fælt på hvorfor naboen har mørkt hår og jeg har lyst hår...... Og hvorfor venninna mi har UVI hele tiden, mens jeg aldri har hatt det. Hm, kan det være fordi vi er forskjellige? Nei, tror ikke det. Det må være noe alvorlig galt med alle andre enn meg!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Nei, det var det jeg lurte på da vøtt, om det var meg alt var galt med!!! Klager ikke jeg! Liker å ha masse energi og lite vondter! Kunne jobbe og trene helt til fødselen Bare lurte på hvor vanlig det var jeg! Men klabert spørsmålet var ikke til sånne smartæs som deg!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Sorry for beeing a SMARTÆS!!! ;o) Men til spm ditt; det å ha kynnere er like vanlig som å ikke ha det! Du virker litt sånn "jeg har ikke sånn, da har ingen andre sånn heller, og sier dem at dem har det, er de hypokondere" En SMARTÆS, med andre ord ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Men sånn er jeg ikke forstår du! Jeg bare fatter ikke å begriper hva folk prater om og finner det litt underlig at det faktisk skjer for 3. gang. Det var alt! Og lurte på om det var vanlig. Har ikke hatt SA eller MA eller hva de nå kaller alt mulig heller jeg, men tenk det at jeg allikevel vet andre har det a og har medfølelse for de! Ikke værst eller hva?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Ser du virkelig ikke hvordan innlegget ditt oppfattes?? Har da hatt vondt innimellom, men går da over."SLUTT Å SYT KJERRINGER, LITT VONDT MÅ DERE TÅLE!!" Forstår ikke helt alt dette maset rundt dette! "BIT TENNA SAMMEN, DERE ER JO BARE GRAVIDE!!!" Og hvorfor kjenner ikke jeg noe spes, når "alle" andre gjør det? "HYPOKONDERE"
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ja, man må jo være hypokonder for å lese det på den måten! Jeg skrev det slik fordi jeg lurte på om det kanskje går han å ha disse kynner og maseriene selv om de ikke gjør SÅ vondt, er vondt SÅ lenge og plager meg SÅ til de grader at jeg må sykmeldes. Lurer bare på hva det er vøtt!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Da er du elendelig til å ordlegge deg, rett og slett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå