mammantilT&I Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Heisann, om et par uker er det et år siden mitt lille fadderbarn ble døpt.. lurte på om det er vanlig å gi fadderbarnet gave eller noen annen form for oppmerksomhet på dåpsdatoen årene etter dåpen?? Mitt fadderbarn er datter av min beste venninne, og jeg omtales som tante der og vi gir gaver til jul og bursdag og har kontakt omtrent på daglig basis..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg synes det er hyggelig bare med en sms eller et kort med gratulasjon jeg , til vår sønn.. Synes ikke det trenger å være store greiene, bare et lite tegn på at du tenker på ho =) Er selv fadder til ei jente, og de første åra kjøpte jeg en bitteliten gave på dåpsdagen.. Har dessverre mistet mye av kontakten, så det blir ikke så mye der lenger.. Men bruker å sende en sms om jeg husker på det..
plass'n Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Klart det er hyggelig både for foreldrene og etterhvert for barnet om det blir husket med en liten ting eller et kort på dåpsdagen, all god kontakt mellom folk som hører sammen er bra !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå