g 05, venter jente Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 kan jo si at du stiller opp som privatsjåfør det neste året;-) Eller kjøpe et par søte babysokker og gi til han.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 kjlp en sånn liten body me skrift på, de har jo noen som har noe me far på seg.. prøv på cubus. Så gir du han den )
Ekornmamman Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Skriv "Tittei pappa! :)" eller noe lignende på magen din og sørg for at du "tilfeldigvis" er naken/uten genser når han f.eks er på badet. Ellers leste jeg i høst om ei her inne som la en bolle i stekeovnen og sa til mannen at "middagen står i stekeovnen" da han kom hjem fra arbeid. Den synes jeg var både kos og morsom!
Marthe-Mor-til-2 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg spurte om han var klar for å skifte drittbleier om 9 mnd:D Ikke så koselig men jeg syns det var gøy:P
Smurfemor ツ Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg gav kjæresten min ei rose som jeg hadde hengt to smokker på
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg kjøpte en kopp med "verdens beste pappa" på og la et par babysokker og testen oppi og pakket inn
min_lille+en spire Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Dette er kanskje ikke måten å fortelle det på, men måtte bare dele det ) Vårt barn var ikke helt planlagt, så jeg var veldig usikker på hvordan han ville reagere. Jeg var veldig nervøs, satte meg på fanget hans og sa: "Jeg håper du setter pris på det her over tid, men du skal bli pappa". Reaksjonen hans var et kjempesmil, og han ble sååååååå glad! ) Så jeg får vel finne på no mer hyggelig neste gang...hehe. Men når vi fortalte det til besteforeldre leverte vi en liten gavepose med et par babysokker, og det falt helt klart i smak )
Gjøkeredet③ Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tok bilde av graviditetstesten der det stod: Pregnant 2-3 weeks, med mobilen og sendte det som SMS da vi hadde gått og lagt oss;o)
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 pga jobbsituasjonen hadde vi tenkt å ta det litt med ro med prøvingen et par mnd, men dagen etter at vi hadde snakket om det testet jeg positivt! vi har en 1åring fra før. han fargela et ark som jeg bretta i to og skrev inni med store blokkbokstaver: PAPPA! IKKE FRIK UT, MAMMA SIER AT DET ORDNER SEG. JEG SKAL BLI STOREBROR I SEPTEMBER!!! Det ble mer enn godt motatt, og vi er overlykkelige som skal bli tobarnsforeldre!! ikke alt kan planlegges så nøye, men det fungerer bra forde!
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 Jeg la testen i en boblekonvolutt og addresserte den til mannen min, med frimerker og hele pakka, og la den i postkassen. Sammen med testen lå det et kort der jeg skrev at jeg er stolt og glad for å få bære frem enda et av hans barn (vi hadde to allerede). Dette var helt uventet, og han ble kjempeglad:)
tvillingj-83 Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 Skrev et nydelig kort og sløyfe som jeg festet det på med. Han ble KJEMPE glad og kjøpte en nydelig rosebukett til meg dagen etter. Veldig koselig overasskelse!!
sprellemor Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 Her var det veldig mange koselig forslag, må jeg si. Vi har en fra før, og da visste han at jeg testet og ventet på resultatet. Han hadde egentlig skjønt det alt for jeg hadde så ømme pupper :-) I høst ble jeg gravid (planlagt) og testet uten at han visste det. Jeg trodde ikke jeg var gravid, så da streken kom bare ropte jeg på ham. Datteren vår satt nede og så barne-tv (lørdag). Viste ham testen, og så jublet vi sammen litt inni oss. Mistet dessverre i uke 7. Vi bestemte oss for å la det gå 1 menstruasjon før vi prøvde igjen. Han var bortreist den dagen jeg ventet mens, og jeg måtte bare sjekke på morgenen for å finne ut hva jeg måtte pakke med av bind. Oppdaget strek, og ringte og sa: "Vi traff visst igjen" Han skjønte med en gang hva jeg snakket om. Veldig koselig.
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Vi var midt inne i en 3ukers ferie sammen med en annen familie i samme hus da jeg testet. Listet meg inn på badet tidlig en morgen, mannen lå i sengen og ventet. (Dagen før hadde jeg virkelig jobbet for å komme meg alene på apoteket, hører med til historien! hehe) Der var kun tester ala Quick å få tak i. De er jo dååårlige! Fikk en svak,svak test og var overbevist om at det var feil på den. Kunne ikke kaste den i frykt for å bli oppdaget, så jeg tok den med tilbake til rommet, kastet den i senga til mannen som ventet spent og sa; se så dårlige de er da. Han var overbevist om at det var riktig. Resten av dagen gjekk vi med en slags hemmelig "feil" "ikke feil" diskusjon. Det var en 2-pk så vi hadde samme runde dagen etterpå. Men akkurat samme svake,svake streken. Vil egentlig ikke kalle det en strek jeg da! Mer en skygge. Vi måtte vente spent i over ei uke før vi kom oss hjem og fikk testet skikkelig. Det dukket opp et "GRAVID" med en gang. Da hadde vi forflyttet oss til et annet feriehus sammen med en annen familie. Jeg testet på kvelden, uten at mannen viste. La alle tre testene på sengen og tok bilde av de som han fikk se helt tilfeldig. Hehe. Følte oss skikkelig lure da ja!! Hadde aldri trodd at jeg skulle kunne bli gravid, så overraskelsen var stoooor og enda større Men Pia testet jeg en ettermiddag mens han var i butikken. Jeg var så hoppende glad (prøverør) at jeg ikke hadde mulighet til å holde kjeft når han kom hjem. Husker ikke så mye av minuttene jeg ventet, men vet jeg svinset eller danset rundt rett innenfor gangen! Når han bare fikk lukket døren ropte jeg det ut; uten hindring. Såg han hadde mobilen til øret, men hadde null mulighet til å vente. Det var som diare, det bare rant ut. "Jeg er gravid! Jeg er gravid" Det var rørleggeren han pratet med :/ Kanskje like bra, så vi fikk holdt det hemmelig overfor familien litt til. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå