lillepixie Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg syns det er så vakkert.... Hvilket syns du i tilfelle er finest av Saga og Ylva?
BlåBlå Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det er nydelig ! Ylva er fint det også, men mer vanlig.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jaaaaa, fineste jentenavnet som finnes. Mannen nektet, kun derfor jenten min ikke heter det
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Kjenner ei nydelig lita tulle på 4 uker som heter Saga. Synes det er et veldig fint navn, men passer best om man har et litt gammeldags etternavn;) Ylva er for meg et hundenavn siden valpen min het Ylva
melkekua™ Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Saga ville jeg valgt siden det er mer uvanlig enn Ylva, men Ylva er også flott. Tipser om navnet Soluna ;o) det vet jeg om kun ei som heter.
AO3 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg ville definitivt gått for Ylva. For meg er Saga et Isfolket-navn - og ja, jeg vet det var en Ylva i Isfolket også, men Saga blir litt too much for meg.
Mille** Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Det er fint, finere enn Ylva. Hva med Sina da? ;o)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Sterkt og jordnært navn. Begge to er flotte!
elskerlivet Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 åhh, Saga er for meg verdens hygggeligste gamle bosniske dame som jeg bodde hos 2 uker når jeg var med på en julekolonnetur til bosnia for mange år siden..ikke hørt navnet siden det bortsett fra i isfolket, men spesielt men fint navn.
Tante Bassa Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Synes Saga er kjempefint :-) Men jeg kjenner ei som heter det til etternavn, så jeg tenker litt etternavn når jeg hører det.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Saga er kjempefint=) Tenker jo litt på eventyr/ saga, men ikke sånn at det ødelegger for navnet synes jeg!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Åh, jeg elsker det!!! Om lille i magen er e jente, står det høyt på lista.. (og det er ingen Ylva i Isfolket, derimot er det en Yrja..)
<3 2prinser <3 Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Synes Ylva er kjempefint! Men Saga høres ut som en talefeil for Sara..hehe..
Neijasså... Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Saga er fint, men kjenner både en hund og en katt som har hett det... Tenker også sag (som i "ta den saga og sag over noen planker") når jeg hører navnet. Ylva blir litt for alternativt for meg, ser for meg litt hippie-mor av en eller annen grunn (også typisk hundenavn, forresten...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå