MortilMaiken Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 hei jeg lurer litt på om det er noen har som har blitt gravide på Yasmin p-piller eller andre p-piller??? her er min historie: forje mnd så tok jeg den siste pilla 6 januar og mensen kom 9 januar. denne mnd så tok jeg den siste pilla 2 februar(forje tirsdag) og lørdag og i går så har det kommet litt gammelt blod eller mørk utfold men ingen blødninger. har aldri opplevd noen lignende før. har ikke glemt en eneste tablett heller. tok en test i dag for og sjekke litt opp men var negativ. men lurer litt på om noen har opplevd noe sånt tidligere og hva utfallet deres var. hva synes dere jeg bør gjøre? er det mens lignende greier jeg har hatt eller hva er det montro? jeg har fra før av en datter på 2 år og har vært gravid 4 ganger tilsammen og aldri blitt det på prevansjon. 3 spontanaborter. håper det er noen som kan hjelpe meg litt:) tusen takk:)
M-Linn Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 hei der, jeg har iallefall blitt gravid på p-piller, er en del år siden men tror de ble kalt noe som trinordiol? kan det stemmer? min datter på 5 år kom iallefall til verden. vanskelig å si hva du kan være og ikke være, men kansje du burde ta en ny test om ca 14 dager eller no.. Lykketil! håper utfallet blir det du håper på
Nicki_86 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hei. Julen 2008 fant jeg ut at jeg var gravid. Da gikk jeg på yasmine p-piller og tok pilla til fast tid hver dag.. Etter aborten begynte jeg på p-ring, og for fem dager siden fant jeg ut at jeg er gravid igjen. Kan fint bli gravid selv om man bruker prevansjon... Tok to tester for å være på den sikre siden.. Anbefaler deg å vente 1-2 uker før du tar en ny test, hvis ikke kan du jo ta en blodprøve hos legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå