Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Alt 1. - Jobb med voksne mennesker med en spesiell diagnose - Turnus (dag/kveld+ hver 3. helg året rundt) - 5 uker ferie - Vet at jeg trives - Litt bedre lønn enn alt. 2 pga turnusjobbingen Alt 2 - Jobbe med barn/unge - Ta en videreutdanning (MÅ ikke dette, men for å få akkurat den type stilling jeg ønsker må jeg det) - Følge skoleruta og dermed ha mye ferie samt helger sammen med mann og barn. - Forhåpentligvis få en jobb hvor jeg trives, dog sannsynligvis ikke like godt som alt. 1.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Alternativ nr.1. Om du ser for deg at du skal stå i jobb frem til pensjonsalder så er det viktig å ha en jobb og et arbeidssted du vet du vil trived med og trives i. Godt mulig at du kan få det samme med alt.2, men jeg ville valgt nr.1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jo, det er sant aa 20.05. Grunnen til at jeg vurderer alternativ nr.2 er ene og alene for å få tid med familien. Synes 5 uker er lite (men vet jo at de fleste klarer seg med det)... Hmm... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå