BlåBlå Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Vi har kjøpt pulk til 2 åringen vår for å kunne gå litt lenger turer etterhvert. Men siden vi ikke bruker denne hver helg, vurderer jeg å prøve å leie den ut når vi ikke bruker den. Er det marked for det, tror dere ? Bor i Bergen. Turistforeningen leier ut, men det kostet 500 kr pr gang sist vi sjekket, og det er for dyrt. Hva tror dere ?
BlåBlå Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, ja da tror jeg jeg gjør et forsøk.
Femifam Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Hei BlåBlå, Vi er interessert i å leie pulk i Bergen i den nærmeste fremtid. Aktuelle perioder for oss er i vinterferien fra søndag 28. februar til 3. mars og i påsken fra tirsdag 30. mars til søndag 4. april. Gi en lyd på [email protected] dersom du er interessert. Mvh
Strandloppa og lillebror Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er overbevist om at det er marked for dette!
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Vi ville leid om dere bodde nærmere! Lette etter pulkutleie i fjor, men det nærmeste vi fant var 3,5timer unna. Orket ikke det bare for en skitur. Så vi endte med å dra henne etter oss på akebrett. Vi gjorde det bare den ene gangen! Vurderte å kjøpe oss en, men fant ut at vi har så sjelden anledning til å gå på ski at det heller hadde vært mer aktuelt å leid en de få gangene.
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Jeg ville forresten tenkt over risikoen for skade og slitasje før valget ble tatt Mange behandler ikke det som ikke er sitt like fint. Kjedlig om den kommer tilbake oppripet og bulkete, blir jo ord mot ord også..... En gang eller to er jo ok, men om det hoper seg opp er det jo ikke noe særlig.
Mom2Two Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Med mindre man skal drive mer proft og leie ut flere pulker, tenker jeg at man er ganske grådig og glad i penger om man leier ut den ene pulken man har. Når det er sagt er det sikkert mange som er interesserte, men som de sier over her, du bør jo tenke over slitasje osv. osv.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Er vanlig å ta depositum for det- så er den like hel får de tilbake det og dere får betalt feks 500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå