Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hmm.... Hva er det som skjer der ? Hvem har sagt at guttemammaer er "mindre" verdt og mindre heldige enn jentemammaer ...? Har tydligvis gått glipp av noe her.....
2 små og en undulat Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Er noen jentemammaer som titt og ofte legger ut innlegg hvor de skriver "stakkars guttemammaer, dere vil aldri få oppleve prinsesseopplevelsen bla bla bla", og så er det en del guttemammaer som får høre fra bekjente at gutter er "sølvmedalje". Jeg har selv opplevd nærmest kondolasjoner da jeg under mitt andre svangerskap fortalte at jeg ventet en gutt til. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, men man er visst ikke komplett som mamma før man har en datter:P
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hmm... Ja, den har gått meg hus forbi..... Er faktisk andre veien flere plasser å da- men der er jo bare på skøy.... Mannen jobber i Politiet - og der får du 2.plass om du kommer med jente hehe... Som sagt - er jo mest på skøy da Men men- venter nå nr 3 og har både gutt og jente- er nå klinkende likegyldig uansett bare så lenge de er frisk spør du meg ... Menmen...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 det er du ikke alene om, har gått glipp av noe jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå