dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Sånn før leggetid tenker jeg på.
3småtroll♥ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Her har jeg latt våre små hatt den kosen ganske lenge... Husker ikke hvor gamle jentene var da de sluttet, men lilleknott er 20 mnd og får enda kose seg med en flaske varm melk etter grøten mens han ser på barne-tv:) Syns mange er så opptatte av å slutte med alt fra pupp,sutt og flaske så tidlig her i Norge jeg. La de små kose seg litt! Missforstå meg rett- lilleknott får ikke sutt annet enn når han sover nå og flaske er kun som kos på kvelden, men er ikke hysterisk heller;) En gang mellom 2- 2,5 år tenker jeg vi slutter:)
3småtroll♥ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Altså når han er 2-2,5 år- ikke om 2 år;)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg også synes det er mye stress rundt sånne ting. Frøkna vår er 1,5 år og får også melk på kvelden,men slo meg plutselig at det kanskje er på tide å slutte... Men hun koser seg veldig,så tar den nok ikke enda;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå