Monajenten Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 OBS OBS: Dette innlegget gjelder KUN for interesserte og ikke for de som har en forkjærlighet for å rakke ned på andre! Kan dere se på denne logoen og svare på spørsmålene? :-P http://restart.blogg.no/1265650554_en_liten_test.html
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Litt mer enn normalt eksklusiv ferdigmat fra deli de luca? Evt en lunchrestaurantkjede Tenker det passer til mat, da helst til spisesteder Meieriprodukter, hverdagskost, frukt Blåfargen er for sterk i forhold til det rød, det du ser først er dine. Jeg føler også at e-en ikke henger helt med, annen font eller noe? Med den typen L så passer ikke den e-en inn. Jeg skjønner hva du prøver å gjøre men det blir ikke helt mål? Endret e-en, og fargene. Rosa og blått er ikke ett sofistikert eller eksklusivt fargevalg. L-en er pen, men ikke original.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Ser bare en rød x. Der forsvant sjansen til å rakke ned;)
Monajenten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 Takk for tilbakemelding Lektor Doppler! Som sagt - dette er bare en grov grov skisse, og fargene er helt klart ikke i boks:-P Er det pga. navnet at du tenker mat? For jeg skjønner jo at "Luca" kan forbindes med Deli de Luca, og "dine" blir jo engelsk for å spise middag (?) Men det er altså ikke mat:-P L´en og e´en er samme font.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Den typen L er ofte noe man ser på spisesteder. Og ja dine er spise, så jeg koblet til mat. får du pes om du bruker tre ulike fonter i en logo? Regner med at dere sikkert har noen regler for sånne ting.
Monajenten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke tre fonter kjære, bare to:-P Samme font på L og siste e´en og samme font på "ucadin". Jeg har jo selv nettopp laget en logo for et spisested med samme type font, så jeg ser absolutt poenget ditt. Men du mener at det IKKE kan funke på noe annet enn mat? Tenk at navnet er fastsatt, er det kun L´en som bør forandres for at det ikke skal virke spisestedish? Fargene også da kanskje. Dette er forresten ikke noe skoleoppgave, men man skal være rimelig dyktig for å få tre fonter til å funke bra sammen i en logo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå