Gå til innhold

Tror dere dette går? Ang. sende inn tv til fiksing.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nytt tv sommer 2007. Nesten 1 år så ble den ødelagt, uten at jeg gjorde noe med den. Elkjøp hentet tv'n og fikset den. Det som var feilen var at når jeg slo på tv, så var skjermen svart men man hørte lyden. Så slo den seg av.

Elkjøp fikset dette helt gratis.

Og nå har tv'n begynt å streike igjen. Noen ganger når jeg slår på tv, så er skjermen svart...men man lyden er på. Har skjedd veldig mange ganger, men kan gå flere dager mellom hver gang. Snakket med elkjøp om dette, og dem sa at dem kunne hente inn tv. Men hvis dem ikke fant noe feil, så måtte jeg betale for det. Altså det er noe galt med tv.

Så isted da jeg tok på tv, så var skjermen svart og lyden var på. Da skrudde jeg på lyden høyt, og filmen tv med kamera på mobilen min. Har tenkt å dra til elkjøp i morgen og vise dem dette, slik at dem kan hente tv til fiksing. Det er jo 5 års garanti for denne tv (om jeg ikke husker feil). Men tror dere det vil gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser nå det er mye skrivefeil, går litt fort når jeg skriver noen ganger. Men håper dere skjønner hva jeg mener her.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...