Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Har ikke peiling. Hvilket stoff bør jeg velge når jeg skal trekke opp igjen noen spisestoler?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Da bør du bruke et møbelstoff. Disse stoffene er tykkere mer solide. Gå i en stoffbutikk og snakk med de.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Ville valgt et slitesterkt stoff, litt grovd.. Se inne på stoff og stil, og under møbelstoff, så får du nok noen idéer..
♥Nemi♥ Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Tenk i retning skinn. For vanlig stoff blir skittent. Og noe ala skinn er bare å vaske over med en klut.
prekæs Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg ville kun valgt etter smak og ikke etter hva som er praktisk. Å trekke om spisestoler er vanligvis en smal og billig sak, i hvertfall hvis det er kun sete og ikke rygg. Gobelinstoff er slitesterkt og som regel pent, men passer vel ikke til alt, skulle jeg mene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå