pinglo Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Var hos frisøren med min datter i dag, hun blir 3 år i april.. Kostet 320 kr. Tidligere så har de bare klippet litt lugg, for hun har ikke klart å sitte i ro. Har da betalt 50-100 kr. I dag klippet de luggen og tok litt på lengden. Hun klarte å sitte i ro, sånn at de fikk gjort seg ferdig. Men jeg synest det var litt dyrt, eller?
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Vi har betalt 270 for skikkelig gutteklipp. Syntes det var i overkant, men så tok de samme pris på faren også - så ble ikke så ille verst til sammen
De tre gull Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som en helt normal pris for en barneklipp.. Pleier å betale 340kr..
Pirkeanonym Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Fikk beskjed av frisøren min at det var så dyrt pga de setter av en halv time pr unge, siden de sitter sjelden i ro. Jenta mi satt helt i ro, klippen tok 5 minutter og jeg måtte likevel betale 350 kroner!!
~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Haha.. skal du liksom betale mindre for at datteren din brulte kortere tid? Frisøren kan vel ikke akkurat booke inn flere avtaler på minuttet for å dekke evt. tap ved at du betaler mindre.
Zitro Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 her i byen betaler vi 140 for barneklipp hos den billigste frisøren. Det er en sånn drop-in frisør.
pinglo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2010 Vi var vel ferdige på 10 min i dag. Ble litt sjokka når jeg skulle betale. Men fikk beskjed om å komme tilbake, hvis det viste seg at det var klippet skeivt noen steder. Å det var jo en liten trøst,med tanke på prisen. Men "godt" å høre at det er den prisen det ligger på då.
LivetErEnLek Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Jeg betaler 180 kr for å klippe jenta mi på 3 år, synes det er helt greit. Hva har egentlig disse folka i timespris hvis man må betale 700 kr timen? De bruker jo ingen produkter, som regel ikke engang vask på disse småttisene
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Når toåringen min klippet seg sist betalte vi 150 kroner og da klippet hun seg mye og ikke satt hun så veldig rolig heller... Brukte vel nesten en halvtime.. Der tar de betalt etter hvor lang tid de bruker. Første gangen var vi ferdig på under ti minutter og da betalte vi 50 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå