Gå til innhold

Fullstendig demotivert!!!


Sillia

Anbefalte innlegg

Jeg er SÅÅÅ lite motivert for å jobbe!

Gleder meg som en liten unge til permisjonen starter i juli... Skal jobbe til ca StHans og så er det nesten ett år til neste gang! Dette er lenge til -jeg vet det. Men jeg finner ingen inspirasjon, ingen motivasjon... Er i topp form og regner med å være det ut svangerskapet. Men jeg MAKTER ikke tanken på å jobbe så lenge. Fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom resten av svangerskapet med jobb jobb jobb... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lærer :-( Det gjør det ekstra ille. Føler jeg må gi 100% på jobb, og elevene mine fortjener kun det beste. Jeg gjør forsåvidt en god jobb, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å være den læreren jeg VIL være og BØR være... Plages av dårlig samvittighet hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du får dårlig samvittighet da! Jeg ser heller ikke helt for meg at jeg kan være i jobb helt ut - selv om formen er fin og motivasjonen på topp! Er sykepleier i hjemmesykepleien, og tilrettelegging er ikke særlig lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink - året rundt. Men husk - alle kvinner - og lærere blir gravide. Du kan ikke være mer enn det beste du er. Sett en strek der den burde gå - det er faktisk å respektere dine egne grenser. Skoleledelsen har ansvaret for å sette inn ekstra ressurser hvis du trenger det. Å bære frem barn er et samfunnsansvar og et privilegium. Du skal ikke ha dobbel byrde. Hva med å være åpen om at du trenger litt ekstra ressurser for å yte? Denne tiden kommer ikke tilbake. Ta vare på deg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider