Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Skulle hente minstemann på 2 år og de fant han ikke!! Lette overalt ute og inne og fant han tilslutt litt nedenfor bhg i skogen. Er inngjerda men litt lenger vekke fra bhg. Der hadde han stått helt alene å hylt lenge!! De hadde glemt han Han var livredd og iskald! Kjente jeg fikk mer og mer panikk:( Samboeren min var med å henta og han var forbanna på de to assistentene som skulle ha passet på han.. (har aldri likt hun ene av de, kjefter på ungene hele tiden). Bare sto å skyldte på hverandre og visste ikke noe. Kan ikke være så vanskelig å tellle hvor mange unger som er igjen i bhg og hvor mange unger som er med inn igjen vel?? Hun som er kontaktpersonen til sønnen min kom og sa de skulle ta det opp på møte og skjerpe seg. Tror de to assistentene hadde fått hørt det hvis ikke hun hadde komt.. Men tenk om dette hadde skjedd på tur??? Glemt noen igjen i en skog eller noe! Kommer til å ha panikk neste gang de skal på tur... Har dette skjedd med noen andre?
Gjest Tale30 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Å miste en toåring er HELT uakseptabelt. Et så lite barn skal ikke kunne få vandre avsted alene. At de eldre barna får leke lit friere er jo en ting, men en toåring? For en fæl opplevelse for dere. Det blir kanskje ikke så lett å stole på dem den første tiden, men dette er helt sikkert ikke representativt for hvordan det er vanligvis..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Lurer på hvor lenge sønnen deres hadde stått ute og gråtet. Stakkars gutten.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Klarer ikke stole helt på de på en stund nei.. Er veldig fornøyd med bhg, dette er det første negative som har skjedd der. Skjønner jo at de kan gjøre feil de også, men det var en helt forferdelig opplevelse å ikke finne gutten når vi skulle hente.. Men de skal ta det opp på møte så rekner med det ikke skjer igjen! HI
Gjest Tale30 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Er det en ting du kan være sikker på, så er det at gutten din blir GODT tatt vare på heretter. Tror ingen i barnehagen ønsker å risikere medieoppslag. Hadde barnet mitt blitt mistet flere ganger på rad, hadde i alle fall jeg kontaktet interesserte medier Håper de ansatte får kritikk og at de tar den til seg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Uff dette er min store frykt (jobber i bhg selv) jeg går å teller heile tiden, for å være heilt sikker på at alle er der, å at jeg er 110% sikker på atfør den siste reiser sjekker lista slik at jeg har kontroll på alle som har blitt henta evt hvis jeg ha vært inne eller noe. Slikt skal ikke skje i det heile tatt, 1,2,3,4,5 år. Nei uff håper dere har det bra alle tre, og at de som var på jobb får en advarsel. Men tru meg de har det nok ikke noe godt de heler, de har nok lært. klem
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Det er slikt som dessverre kan skje. Nå gikk det heldigvis godt og barnehagen tar tak i det. Da er det ikke så mye mer å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Det går ikke ann, stakkars lille gutten din. Det er ikke så vanskelig å telle barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå