Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Åååå. gleder meg til det! ) Men har ikke sett de ennå...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg håper ikke de kommer iår.. Kommer til å ese ut, og bruke graviditeten og dille som unnskyldning til å proppe i meg.. Faen, har fortrengt dem til nå, men nå vil jeg haaaaaa..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Ååå gleder meg villt, beste som finnes. NAM:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Leste på facebook at de var kommet i butikken, men vet ikke hvilken.. Vil ikke kjøre byen rundt.. Hehe ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Lilla eggekartong med sjokoladeegg med hvit sjokolade inni...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Åja, det er de ja. Jaaa. de er kjempe gode, hehe. Fikk skikkelig dilla på dem en periode jeg også
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Nam..Elsker disse små lilla kartongene. Og de sjønne små orange skjene:) Nam.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Faen, måtte du minne meg på de.. Det er det beste som fins, nå kommer jeg til å tenke på dem dag ut og dag inn...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg spiste årets første påskeegg i dag :-D Kjøpte dem på Shell stasjonen på Espa... Har kke sett dem andre steder men. Så det er bare å ta bilen fatt:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Finnes på ALLE shell stasjoner.. Tror mest trolig er kommet på resten av bensinstasjonenne også!
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Åh. slemme HI. Jeg har gått og undertrykt sjokoladetrangen i hele dag..du gjør det jammen ikke lett å fortsette. Lurer på om det er noe jeg trenger på en shellstasjon i kveld.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå