Gå til innhold

Hvordan avvise en som har vært hjem hos meg i 3 uker nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som er har vært hjem hos meg i 3 uker nå, lar ikke meg få fred å ro. Hun har ett barn på 5 mnd som hun gir mat til, når hun er ferdig med å mate gutten hennes kaster hun tallerken hvor som helst.

Hun dusje i en hel time til varmt vannet er ferdig, når hun er ferdig med å dusje så er håret hennes over hele badet. Kaster brukte bleier hvor som helst og hennes bind som er full av blod legger hun over vaskemaskinen slik at den sitter rett foran ansikte til min mann...

Jeg er 30 uker på vei og er lei av å plukke opp ting etter henne, har nå snakket med henne flere ganger, men hun kjønner bare ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det sånn at hun bor hos deg? Da er det på tide å flytte ut. Om hun ikke bor hos deg må du si klart og tydelig ifre at nå trenger du ro. dere kan treffes på kafe ol, men ikke hjemme hos deg fordi du trenger å kunne tyrekke deg tilbake når du føler for det. Vær ego! Jeg kastet ut min egen lillebror da jeg var 30+ sist. Han måtte hjem og bo hos mor. Det er ditt hus og det kan ødelegge vennskapet om det blir for mye nå. Lykke til!

Skrevet

Huff :-((

Dette hadde jeg ikke orket å ha i mitt hus slik som hu holder på...

At hun tør noe slikt når hun bor hos andre, det hadde jeg ALDRI i min villeste fantasi prøvd å gjøre hos andre....

Si til henne at om hun ikke tar seg sammen, så må hun flytte ut...

Skrevet

Hun har kraglet med mannen etter at han hadde sagt til henne at hun var skitten, hun skulle være hjem hos meg i noen dager, men nå har det blitt til uker.

Har ingen andre steder å dra til...

Hun har familie i stavanger, men bor her i oslo.

Skrevet

Du har hvertfall ikke noe ansvar for henne. Og hun blir nok å bruke babyen mot deg når du skal kaste henne ut. Men hun har vært uærlig. Skulle bare være i noen dager, som ble til uker. Dette er uakseptabelt! Du skal jo ha din egen lille familie å ta vare på, og da trenger dere virkelig ikke henne i hus.. Dette blir jo å gå ut over ditt forhold til samboer også. Ikke vær så lojal mot henne.

Skrevet

Er hun 13 eller?

Hiv henne ut. Grise kjerring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...