Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 De store pumpene med disney shampoo fra sparkjøp. De lukter hubba bubba eller noe i den duren. Vasker håret på de to ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Bruker det samme på ungene som på meg selv. Hvilket merke varierer med hva jeg tilfeldigvis kjøper i butikkem. Vasker håret en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Sebamed? Kjøper den på apoteket.. 5 åringen vasker håret ca annenhver dag, hun på 1 år ca en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 annehver dag? Er ikke det veldig ofte? Kanskje det er bare jeg som er uhygiensisk.. Om sommeren skyller jeg det hver dag pga sand, men ellers så vaskes det 1 gang i uken.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Bruker bare olje i vannet og skyller godt ut. Vasker det en eller to ganger i uka. Barn trenger ikke shampoo.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Frisørprodukter. Det vaskes etter behov, 3 ganger i uka tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jo, det er kanskje litt ofte, men han blir så veldig svett i hodebunnen, kommer svetteperler med en gang nesten. Kjempe tykt hår, så da har jeg bare begynt å vaske det ca annenhver dag. Anonym 19:04
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Kommer vel litt ann på alderen på ungene. Mine på 3 og 5 trenger sjampo like mye som vosne trenger dt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå