Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Vi har ikke penger til å kjøpe kostyme, så jeg trenger tips til hva jeg kan bruke av vanlig tøy til å kle henne ut i.. Kan gjerne gjøre om på noe av det, selvom det er kjedelig å "ødelegge" tøyet hennes... Er det noen som har peiling på hva jeg kunne laget? Hun er ett år:)
Mom2Two Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Har hun ikke en sånn penkjole, så du kan lage prinsesse av henne med hårbøyle eller lign. i håret?
*smula* Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 I fjor var lillegutt marihøne. Han hadde på seg svart strømpebukse og svart pologenser, også sydde jeg på (for hånd) svarte sirkler på en av mine gamle røde singleter. Det svarte stoffet fikk jeg fra et putetrekk jeg kjøpte på Sparkjøp til 15 kr. I år skal han være anleggsarbeider, for han har fått en gul og blå arbeidsdress av en kamerat av oss.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Å sååå synd, har nettopp gitt bort ett dinosaur kostyme som mini hadde da han var ett år i bhg. Ellers skulle du fått det.... Du har ikke nisse antrekk til henne da? Kunne jo vært nisse. Ellers kan jo punker, rocker, prinsesse ordnes av det man allerede har kanskje?
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Nårh, en dinosaur hadde vært kjempesøtt! Menmen, finner nok på noe:) Har nissedrakt til henne jo, så det var jo en ide! Ellers tenker jeg litt på en liten kattepus, pirat eller prinsesse. Jeg finner nok på noe lurt! Får bare lete i klærne hennes og se hva jeg finner:) TUsen takk for alle tips:)
Slæsh84 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Jenta mi var ballerina;) Hadde et hvit ballerina skjørt(tilfeldigvis) og hadde hvit strømpebukse,rosa leggvarmere,hvit body og en rosa hårbøyle. Eller prinsesse som noen andre har foreslått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå