Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hvor lenge har du jobbet som det? Hvor tok du utdanningen og jobber nå? Trives du i jobben?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jobbet som ringevikar/fast månedsvikar siden jeg begynte på studiet. Der hvor jeg studerte så var det veldig enkelt for lærerstudenter å få seg jobb. Tok utdanningen litt over alt. Noe ved høgskolen i Bodø, noe ved høsgkolen i Østfold og noe i Tromsø. Nå jobber jeg på en barne- og ungdomsskole. Trives kjempegodt. Gode kolleger, fin arbeidsplass, snille elever, grei lønn og grei arbeidstid. Har jobbet som lærer i 3 år nå.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Har snart jobbet i åtte år. Utdanningen tok fire år. Jeg tok min utdanning flere steder. ( Nesna, Tønsberg og Stavanger) Jeg jobber på ungdomsskole. Jeg stortrives i jobben..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Hvor lenge har du jobbet som det? Jeg har jobbet som lærer i 9 år. 3 år på uskole og 6 år på bskole Hvor tok du utdanningen og jobber nå? Tok utdanningen min på Elverum:)))) Helt supert, men tror allmennlærerutdanningen der er lagt ned - så nå er nok Hamar alternativet. Jobber på bskole, nå trives godt men likt uskole også (tenker meg tilbake til uskole etter hvert) Trives du i jobben? Ja, ingen dag er lik:))) Barna gir myyyye tilbake, de er spontane, ærlige og rett og slett vakre. Men ser ikke meg selv som lærer i en alder av 50 år, slitasjen er stooooor. Den dagen jeg mister engasjementet skal jeg finne meg noe annet. Men man må brenne for noe, før en blir utbrendt... he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå