snillemamma1 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jenta mi på 8 uker har den siste uken begynt å suge utrolig mye på hendene sine. Jeg blir veldig usikker på om dette er fordi hun plutselig er veldig sulten og får for lite mat eller om det bare er sånn de gjør liksom... Kan ikke huske at gutten min gjorde det samme. Hva mener dere? Noen med erfaring?
Romeren Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Gutten min suger mye på hendene. Ikke alltid for at han er sulten, han har bare et stort sugebehov.
_Løvemamma_ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jenta mi gjør også det, og ser ut som hun koser seg stort. Når hun begynner å bli sulten så gir hun uttrykk for det på annet vis, så det er nok sugebehovet som slår til. Venter bare på at hun skal oppdage tommelen sin nå..
Trultetryne Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jenta mi på 11 uker har funnet tommelen sin.. Det hender jeg våkner på natta av høye smattelyder
snillemamma1 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 Det var betryggende. Begynte å bli alvorlig bekymret for hvor sulten hun egentlig er.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå