Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #26 Skrevet 8. februar 2010 lol, en operasjon nedentil kanskje, tar vel på med 4 stk samtidig
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #27 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er også glad i sex, det betyr ikke at jeg puler på alt som har ståtiss. De aller fleste kan ligge med mange, kanskje ikke 4 stykker under en fruktbarhetsperiode, men allikevel.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #28 Skrevet 8. februar 2010 Ehhhh "HAR DOKKE IKKJE FINE TING Å SEIE TIL ANDRE, SO KOM DOKKE VEKK HERFRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " "So til dokke frekke, hurpete, sjølgode, usympatiske og mest sannsynlig vennelause tispe" "Jævla mindreverdige fitter" Man skal vel ikke kaste stein i glasshus vel????
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #30 Skrevet 8. februar 2010 Hi her. Slutt å tru dokke veit alt, va IKKJE 4 menn samtidig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #31 Skrevet 8. februar 2010 18:20: Hvis ei jente hadde hatt lyst å ha sex med 4 menn samtidig, så trenger ikke du å dømme henne for det? Det er sikkert fint det, hvis ting foregår på frivillig basis. Det er ikke alle kvinner som er frigid, vet du. Enkelte har en seksualitet som gjør at de tenner på slikt, hun trenger da ikke din godkjennelse for å gjøre det hun vil?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #32 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har aldri hørt om mindreverdige fitter, hva betyr det? Hvis det er det motsatte av å slippe inn 4 stykker i løpet av noen dager tar jeg det som et kopliment. Takk!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #33 Skrevet 8. februar 2010 He, he, så langt har de ikke klart å tenke ennå, HI Ikke at det hadde vært noe galt da, du bestemmer over din egen seksualitet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #34 Skrevet 8. februar 2010 Er enig.. Når noen ber om råd og hjelp, gjør det, gi råd og hjelp! I stede for å døm noen nedenom og hjem for at i din verden er dette usansynlig eller ikke samme måte du ville reagert, er ikke det synonymt med at det ikke stemmer.. Det er alltid en sjangse for at person ikke er seriøs eller kødder, men heller gå ut i fra det som sies er sant og håpe at det ikke er det, en å kall noen laus, dum, hore eller ekkel. - Å være i en sårbar situasjon og få slengt slike ting etter seg, er ufattelig sårende for den som leser. Tenk dere om før dere skriver sånne innlegg.. Vis litt empati innimellom, lev dere inn i andres situasjon og prøv å forstå hva andre går igjennom. kanskje dere faktisk forstår..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #35 Skrevet 8. februar 2010 18:27: "Slippe inn"? Er det det du forbinder meg sex? Høres ut som om du gjør de du har sex med en tjeneste...
Mortilbarn Skrevet 8. februar 2010 #36 Skrevet 8. februar 2010 Herregud, skjær meg laus.. Anonyme rare kvinnemenneske: Hvis det er hennes kropp, og hun gjør som hun vil, og det er et fritt land osv osv.. Da kan man ikke sette seg ned å grine når man ikke vet hvem faren til barnet er om man blir gravid! Alle voksne oppegående mennesker vet at hvis man har sex kan man bli gravid, og hvis man MÅ humpe rundt på 2, 3, 4 eller fler menn i løpet av en syklus, må man også da forvente av hvis man blir gravid har man ikke peiling på hvem faren er! Og hvis du leser innlegget det var snakk om, så ser du at jeg faktisk var den første som skrev til de anonyme at de bør passe kjeften sin innen de har lest alt. Så nei, jeg rakka ikke ned på henne, men på andre kvinnemennesker som HI her som ikke vet hvem faren er av fire forskjellige kandidater, fordi hun er glad i sex. Takk Gud for DNA-tester, hvis ikke hadde barnet hatt fire fedre. Forklaringen fra mor..? Jeg er så glad i sex jeg, jenta mi. Og hvis man forventer å kunne skrive hva som helst uten å få forskjellige synspunkt og meninger, så foreslår jeg dagbok! Ha en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #38 Skrevet 8. februar 2010 Hadde hun sex med 4 stykker samtidig eller i samme eggleløsningsperiode?? Tror faktisk det er bedre å ha alle på en gang......eller kanskje ikke..eller..nei nå ble det vanskelig her. Og hadde det vært en mann ville det seff vært helt greit å ligge med 4 damer på en gang, synes det bare er kult.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #40 Skrevet 8. februar 2010 Fjaps: Hun sitter ikke å griner, hun ønsket en debatt rundt farskapet! Så kommer slike som deg og fyrer løst om hva dere syntes om at hun har hatt sex med fire stykker. Hva gir det deg, lurte jeg på? Du fremstår ikke som et bedre menneske fordi du nå, i din livssituasjon ikke ville gjort det samme som hi. Du fremstår som en som bidrar til tabu og skam rundt kvinnelig seksualitet. Du bidrar til den avlegs holdningen at kvinner bør skamme seg hvis de har sex, og spesielt hvis de har sex med flere menn. Du er på ingen måte et bedre menneske eller en bedre kvinne enn hi!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #41 Skrevet 8. februar 2010 Hva slags sympati skal man ha med dette kvinnemenesket her og hvorfor? Hun sier jo hun har det helt fint, ser ingen problemer med å ha 4 fedre til barnet sitt, (dem er jo kjekke alle sammen) og hun har fått det hun liker aller best, kukk i bøtte (a) vis!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #42 Skrevet 8. februar 2010 LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mortilbarn Skrevet 8. februar 2010 #43 Skrevet 8. februar 2010 Les hva du svarer på. Hun har ikke hatt sex med fire personer, det er hi i dette innlegget som har det. Og ja, jeg synes det er en skam, SKAM, å ha fire kandidater som far til barnet sitt, to kan jeg forstå, men fire?! Det er min mening, og det var dét Hi i DETTE innlegget lurte på. Hun i det andre innlegget har jeg ikke sagt ett eneste stygt ord til eller om, hun var det som ønsket å vite hvordan man visste hvem faren var, og hun svarte jeg så godt jeg kunne.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #44 Skrevet 8. februar 2010 Du hadde kanskje kommet lenger dersom holdningene dine hadde endret seg litt HI, og innlegget ditt hadde vært hakket mer seriøst...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #45 Skrevet 8. februar 2010 anonym 18.39 Innlegget Handler ikke om denne ekeltsaken, Men om flere saker her inne. Der folk blir hetset for ingenting. Uten at jeg verken er eller kjenner HI, går jeg ut i fra at hennes innlegg om egen situasjon er for å belyse hvorfor hun har medfølelse for de som f.eks. ikke vet hvem far til sitt barn er. Hovedinnlegget handler om at de som er her inne sparker folk som ligger nede, fordi de selv ikke kan sette seg inn i situasjon og forstå hvordan det er mulig. Kanskje du skulle lest hovedinnlegget og ikke bare avsporinga før du kritisere. hilsen anonym 18.29
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #46 Skrevet 8. februar 2010 Enig. Vanskelig å ta en seriøs med slike innlegger, hehehe...
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #47 Skrevet 8. februar 2010 Helt eni med deg HI. Går ikke ann å si en skit før man,får huden løs. Jeg har barn med 3 forskjellige,og fått mye pepper her inne ,men hvor for spør heller ikke folk grunnen da? 1 mann jeg fikk barn med er død 2 mann er alkoholiker som jeg stakk ifra. 3 mann er hanjeg skal gifte meg med til sommerern,og han hadde ikke barn fra før. Så i mange folks øyne her inne så er jeg ei hore ,men hva folk synes om meg hopper jeg og driter i..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #48 Skrevet 8. februar 2010 Ikke a så fin en ting å si drittkjerringa heller, HI. Kanskje passe på alle steinene man kaster i eget glasshus?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #50 Skrevet 8. februar 2010 19:04, trur neppe HI hadde kommet ''bedre'' ut ved og bruke andre ord, for folk her inne er dømmende. og du bli sjikanert på anonymforumet. Og hvorfor skal ikke damer, som HI få ha flere sex-partnere? for da er hun hore, laus osv? hva med mannfolkene som jukker på alt som kan krype og gå av kvinnemennesker, og har barn i hutt og pine? hva er dem da? Jeg er enig med deg HI. ~sola~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå