Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Faen dokke har imot "lause kjerringer", som en av dokke så fint kalla det?? Når noken her inne spør om råd og hjelp til å finne ut ken barnefar e, so får en bare høre kor laus, dum, horete og ekkel man e! INGEN vil komme i en situasjon der man ikkje veit ken barnefar e, og når man da uheldigvis har gjort det, så trenge man støttande ord og hjelp, sjøl om en va teite når man lå med andre! Dokke synke berre lavare og lavare jo meir dokke rakka ned på andre! So til dokke frekke, hurpete, sjølgode, usympatiske og mest sannsynlig vennelause tispe; Har dokke ikkje noke oppmuntrande ord å seie, so hold kjeft!!!!!!!!!!!!!! Dokke kjem vel til å fortelle meg at eg synke lavt eg og, når eg kalla dokke ting, men veit dokke ka? Eg har sjøl ei datter som eg nettopp har fått, 4 mannfolk kan vere barnefar, eg har null peiling, så i dokkas auge kan eg vel ikkje synke lavare! MEN! Eg ville heller ha vore laus, enn å vore ei som sparka dei som ligge nede!
Mortilbarn Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 SLUTT Å ROP! Forøvrig vil jeg si at jeg ikke orker å lese innlegget ditt, er vel vanlig syt om at folk er frekke. Ja, folk ER frekke her inne, men det finnes en utvei for å unngå det; ikke skriv innlegg der ting kan misforstås, samt kom deg på et annet forum enn anonym hvis du vil ha seriøse svar/se bort i fra useriøse svar hvis du må være anonym.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 jeg har også et barn i magen, jeg vet ikke helt hvem som er faren (står mellom begge). Jeg narrer ikke andre personer som har andre spm her inne for det for det. Dårlig gjort av folk å slenge dritt, hva vil dere frem til? Ting blir ikke bedre uansett hvor mye dritt som blir slengt, kan ikke forandre på barnet i magen, eller en annens hermoride-problemer.. Prøv å vær litt høfflige og hyggelige. Vi skal hjelpe hverandre, og komme med råd og tips, om ALT mulig rart.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det er jeg faktisk enig i, HI. Det er lett å sette seg på sin høye hest og se ned på andre når livet går greit. Jeg svarer altid seriøst og ofte blir mine svar da "oversett" av HI som reagerer på de negative svarene hun får i stedet for å sette pris på de seriøse/positive svarene. Så de som skriver innlegg her inne burde vært flinkere til å overse negative/useriøse svar og heller sette pris på de gode svarene de får.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Fjaps: les i det minste innlegget før du svarer, du er jo helt på bærtur!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 INGEN TVIL OM AT HI HAR VÆRT NEDE FOR TELLING:=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Eg sette stor pris på alle seriøse svar Tusen takk for at dokke støtta meg!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Eg har så absoutt ikkje vert nede for telling. Har hatt det supert heile tida!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 4 kandidater til far? tuller du?? stakkars barn.
Mortilbarn Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Jeg leste faktisk innlegget nå, og vil ikke si jeg var på bærtur akkurat! Det Hi sikter til er det innlegget til hun dama som ikke visste hvem faren til barnet var, og fikk mange frekke svar for det. Det mange derimot ikke visste var at jenta var blitt voldtatt, og at det var årsaken til at hun ikke visste hvem faren var. Men (!) det hi i dét innlegget unnlot å skrive på begynnelsen var at hun var blitt voldtatt, og derfor fikk hun mange negative svar. Hadde hun skrevet dét, hadde hun nok ikke fått så mange kjepphøye svar. Og som jeg sa ovenfor her; hvis man absolutt MÅ være anonym og skrive på anonymforumet, må man lære seg å se bort fra useriøse svar, og ta til seg de som faktisk har en mening.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Hvis du har hatt det så topp hele tiden, hvorfor trenger du støtte da??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor syntes du synd i barnet, 18:10?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det kan jeg tenke meg, 4 fedre, kan blir bra, kan vel aldri få for mange av de:=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 4 kandidater? Lå du åpen på Mega, duda?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Det spiller vel ingen rolle om hun er voldtatt eller ikke? Problemstillingen, det at hun ikke vet hvem som er faren, er vel den samme uansett? Det var jo det hun ønsket å ta opp, ikke omstendighetene rundt unnfangelsen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Fordi jeg mener alle barn har rett til å vite hvem faren sin er!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 Anonymforum Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-) Ikke uhemmet mye dritt, men litt, så HI , dette får du finne deg i
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 Ja hi-hi, 18:13, nå var du morsom! *ironi*
Mortilbarn Skrevet 8. februar 2010 #21 Skrevet 8. februar 2010 Såklart spiller det noen rolle! Man kan ikke forvente å si at man prøver å bli gravid med mannen sin, men ved et "uhell" er det to kandidater uten å få reaksjoner på dette?! Prøver man å få barn med en mann,knuller man ikke rundt på andre. Da er det et GODT poeng å få fram at dette ikke var frivillig hvis man vil unngå slengkommentarer!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 Hi her! Eg er glad i sex, noke galt med det? Alle mannfolka e kjempekjekke menn, så e ikkje synd i barnet mitt. Jævla mindreverdige fitter...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #23 Skrevet 8. februar 2010 Ler så jeg griner, denne tråden ble ganske morsom etterhvert:0)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #24 Skrevet 8. februar 2010 ha, ha, ha...18:13! (Den var jo litt morsom da HI.) At det er greit for din moral å få ligge med 4 menn samtidig, betyr ikke at det er greit for alle andre. Jeg synes det er mangel på dømmekraft. Lykke til til deg og barnet, håper dere får den hjelpen dere trenger.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 Fjaps: Nei, hun kan ta opp det hun vil og fortelle så mye eller lite av sin historie som hun vil. Hun ønsket å diskutere farskap, ikke voldtekt/andre omstendigheter. Hva får du ut av å slenge komentarer til henne da? Jeg skjønner ikke hva det skulle gi deg? Føler du deg bedre av å rakke ned på noen som er i en vanskelig situasjon? Hvis hun vil ligge med tre forskjellige, så er det ingen ting i veien med det, for det er hennes kropp og hun gjør som hun vil. Herregud, menneske, hva får deg til å føle denne trangen til å hetse slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå