Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 hehe.. Jeg er syk og sengeliggende.. Og bobler over av innebygget energi.. Og ble så glad når bam virket som det skulle igjen..Eier ikke tålmodighet når det gjelder slike ting..
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg sier som ole brumm ja takk begge deler. Du må ha masse god bedring!! =D
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 fint at noen tar et skippertak her inne innimellom iallefall. Du får ha god bedring!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Ha Moota.. Det er min filosofi også.. Jatakk begge deler.. Takk for bedringsønsker. Er mye bedre idag, så nå håper jeg å få gjort litt rundt om i huset. Vasket og ryddet det så i helga og da er det så kjedelig når det flyter over igjen bare i løpet av to dager.. Ha en flott dag:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Sånn sett er det herlig å bare ha en liten leilighet!! =D Et tak med støvsuger/mopp og svippe over bad og kjøkken så er det jo rent igjen. Gjort i en fei! =) Selv om det er veldig kjipt når eg skal begynne og herlig når en er ferdig uansett hvor stort det er. Godt at du er på bedringens vei! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå