Gå til innhold

Jeg må ordne det slik at jeg får mitt nye etternavn på førerkortet.. Noen som vet hva dette koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Giftet oss for et halvt år siden og har enda ikke fått endret dette..hehe. Føler det kanskje er på tide nå!

Nytt bilde hadde heller ikke gjort noe, men dette koster sikkert en hel formue..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg kunne skjønne, så koster det 200,- for utstedelse av førerkort, og 62,- for bilde.

Jeg skifta navn for 8 år siden, og har enda ikke bytta førerkort.

Skrevet

Ok, takk for svar:)

Åtte år siden ja, hehe:) Da er det kanskje ikke så hastverk likevel da!;)

Var og ordnet nytt visa-kort idag, så følte jeg var så godt i gang. Men får vente litt, iallefall til vi får penger igjen:) Nytt pass må jeg også ha, men det gidder jeg ikke ordne før jeg virkelig trenger det:)

Skrevet

Jeg har til og med vært på biltilsynet i et annet ærend, og måttet vise førerkort som legitimasjon, og de sa ikke noe på det:-)

Skal bytte til neste år tenker jeg, for da går klassen opp til 7500 kg ut.

Og da må jeg ha legeattest først for å få nytt kort.

Her stresses det ikke!

Skrevet

Jeg byttet navn (giftet meg) for over 3 år siden og har heller ikke gjort noe med førerkortet....

Tenker som så at hvis jeg blir stoppet i kontroll får jeg spille dum;) "huff- det har jeg ikke tenkt på gitt:)" Tror ikke man får bot for det;)

Pass måtte jeg ordne rett etter brylluppet pga bryllupsreise...

Skrevet

Mulig jeg går i ledelsen her. Skiftet navn i 94 og ordnet det på førerkortet nå i sommer. Det er visst gyldig som førerkort, men ikke som noe annet (leg)

Skrevet

husker ikke hva det kostet, men sørget for å ha med legeerklæring for tungt kjøretøy samtidig, så varer det plutselig noen ekstra år!

Måtte ha et leg som viser nytt navn. Valget falt på førerkortet.....

Skrevet

Hehe, og jeg som trodde vi var ille som ikke har bytta enda. Giftet oss for to år siden... Ingen hast, m.a.o. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...