Gå til innhold

Kan slimproppen og sperm forveksles?? hvor lenge kan sperm være "der inne"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex i går kveld, lå en times tid etterpå, men gikk så på do for å "tømme meg"......

nå nesten et døgn etterpå, kom det ut vanvittig mye slim.. gjennomsiktig, kanskje noe hvitt med grønn skjær i... veldig seigt..... altså det var skikkelig mye...

kan det være slimproppen eller bare rester fra i går tro??

jeg har kun 2 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som slimproppen. Vet ikke hvordan det er med din mann, men hos oss er spermen ganske mye mer flytende enn det du beskriver:)

Lykke til, det gikk bare et par timer fra jeg gikk på do og slimproppen kom ut til jeg kjente første rie...

Skrevet

det var litt klumper som kunne minne om gele i det slimet der også...

glemte å si det!!

har ligget våken i hele natt med vonde kynnere, hatt kynnere i hele dag også men ikke vonde....

kan jo håpe..:)

HI

Skrevet

dytter igjen... litt desp på svar... hehe:)

Skrevet

det var nok slimproppen ja! ;)

min var som masse grønnaktig snørr, kjempeseig - lykke til med foreståened fødsel!!

Skrevet

kan jo også fortelle at fødselen min startet med veer to dager etter at slimproppen gikk. Det var 6 dager før termin.

masse lykke til!!

Skrevet

Slik ahr jeg også hatt, det var også dagen etter sex. Men det er ca.1 uke siden nå.

Har hatt en del maserier både før og etter. Har også 2 dager igjen til termin :o)

Skrevet

kan nok se ut som snørr ja, men veeeldig seig snørr...

kom litt mer nå når jeg var på do... skikkelig seige greierlange tråder med slim på en måte... sorry detajer asså..

Skrevet

sperm er vel ikke så seigt.. ikke som jeg har merket iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...