★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 var på ul på fredag og der viste det seg kun 2 små egg på bare 13,5 mm og en ussel livmorslimhinne på 6mm..;( var ganske knust den dagen og tenkte at dette forsøket er null verdt... men i dag på ny ul så har jammen meg slimhinnen min kommet opp i over 10mm siden fredag og eggene mine vokst seg fine opp til 17,5 og 18,5mm...hååååper dette er gull eggene altså... el sprøyte i kveld og uttak på onsdag:)krysser alt for at det skal gå bra denne gangen....alle gode ting er 3 tørr jeg ikke si engang:s det var en liten oppdatering fra meg:)
mmp <3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det var jo bare helt fantastiske nyheter!!!! :) Kjempeglad på dine vegne
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 takk og takk:) trodde ikke det skulle være mulig jeg!!) men nå venter det nye humper...først skal vi o være heldi med befruktning av KUN to egg så skal de dele seg fint...alltid noe å bekymreseg for men i ag skal jeg tillate meg å suge litt på denne karamellen og tro at dette skal gå fint:) har alltid hatt god befruktning så håper han der oppe er med oss ett stykke til på veien;)
MK73 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Der ser du ;-) Så bra! Kos deg med EL-sprøyta ikveld og en nydelig medisinfri dag imorgen, hehe!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 ja der kan jeg se hehehe..der fikk jeg den midt i tryne hihihi:)) guuud så lettet jeg ble..rart også at på 10 dager er det kun blitt 6mm også plutselig på tre dager ble den 4mm større..hmmm...flinke magen:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Hei tøysekoppen, ville bare ønske deg lykke til på onsdag, skal bare se at det er gulleggene denne gang
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Lykke til, venter på deg på 1. trimester Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2010 tusen takk:))) ja tenk om det er det da...må jo tro på det:)
Pia76.. Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Så supert da,,,kan skjønne du vart bra gla:)))))))))))))))))))))))))) Dette går veien skal du se;).....lykke te:D
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Måtte bare innom for å ønske deg MASSE LYKKE TIL!!! Det er jo kvaliteten på eggene som teller, ikke antallet. Hilsen en som aldri har fått ut mer enn 4 egg selv!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Lykke til vennen! Og husk: Jo færre egg, jo bedre kvalitet! Har en vennine som hadde 12-15 egg hver gang, men kvaliteten var dårlig...jeg hadde kun 5 og de var perfekte.. Håper de deler seg perfekt og at de sitter i 9 mnd. :-) Stor klem fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!
lille du:)*gravid* Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Lykke til:). Håper du får ruge og at det sitter denne gangen:)!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Lykke til på uttaket i dag, håper det blir noen riktig gode gullegg
nifficat Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 Lykke til :-) Krysser fingrene for deg!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Masse lykke til til deg! Jeg har stor tro på at gullegg ofte er å finne blant de få. Selv har jeg hatt 10 - 15 egg i de aller fleste forsøk, men det var først da vi kom oss ned i antall at spirene satt :-) Krysser fingrene for deg!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2010 tusen takk for gode ord jenter!!)) godt å ha dere...... satser på at det er nå det går bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå