Gå til innhold

ny ul idag etter fredagens nedtur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul på fredag og der viste det seg kun 2 små egg på bare 13,5 mm og en ussel livmorslimhinne på 6mm..;( var ganske knust den dagen og tenkte at dette forsøket er null verdt...

men i dag på ny ul så har jammen meg slimhinnen min kommet opp i over 10mm siden fredag og eggene mine vokst seg fine opp til 17,5 og 18,5mm...hååååper dette er gull eggene altså...

el sprøyte i kveld og uttak på onsdag:)krysser alt for at det skal gå bra denne gangen....alle gode ting er 3 tørr jeg ikke si engang:s

det var en liten oppdatering fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo bare helt fantastiske nyheter!!!! :):):)

Kjempeglad på dine vegne :)

Skrevet

takk og takk:) trodde ikke det skulle være mulig jeg!!:))

men nå venter det nye humper...først skal vi o være heldi med befruktning av KUN to egg så skal de dele seg fint...alltid noe å bekymreseg for men i ag skal jeg tillate meg å suge litt på denne karamellen og tro at dette skal gå fint:)

har alltid hatt god befruktning så håper han der oppe er med oss ett stykke til på veien;)

Skrevet

Der ser du ;-) Så bra!

Kos deg med EL-sprøyta ikveld og en nydelig medisinfri dag imorgen, hehe!

Skrevet

ja der kan jeg se hehehe..der fikk jeg den midt i tryne hihihi:))

guuud så lettet jeg ble..rart også at på 10 dager er det kun blitt 6mm også plutselig på tre dager ble den 4mm større..hmmm...flinke magen:)

Skrevet

Hei tøysekoppen, ville bare ønske deg lykke til på onsdag, skal bare se at det er gulleggene denne gang :)

Skrevet

tusen takk:)))

ja tenk om det er det da...må jo tro på det:)

Skrevet

Så supert da,,,kan skjønne du vart bra gla:))))))))))))))))))))))))))

Dette går veien skal du se;).....lykke te:D

Skrevet

Måtte bare innom for å ønske deg MASSE LYKKE TIL!!! Det er jo kvaliteten på eggene som teller, ikke antallet.

Hilsen en som aldri har fått ut mer enn 4 egg selv!

Skrevet

Lykke til :-)

Skrevet

Lykke til vennen! Og husk: Jo færre egg, jo bedre kvalitet! Har en vennine som hadde 12-15 egg hver gang, men kvaliteten var dårlig...jeg hadde kun 5 og de var perfekte..

Håper de deler seg perfekt og at de sitter i 9 mnd. :-)

Stor klem fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til:). Håper du får ruge og at det sitter denne gangen:)!

Skrevet

Lykke til på uttaket i dag, håper det blir noen riktig gode gullegg :)

Skrevet

Masse lykke til til deg! Jeg har stor tro på at gullegg ofte er å finne blant de få. Selv har jeg hatt 10 - 15 egg i de aller fleste forsøk, men det var først da vi kom oss ned i antall at spirene satt :-) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

tusen takk for gode ord jenter!!:))) godt å ha dere......

satser på at det er nå det går bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...