Gå til innhold

jeg høres ut som en unge nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og gråter akkurat nå,, jeg er veldig syk har 39 grader i feber og klarer ikke å spise, halsen min føles opphovnet og jeg har vondt for å puste, jeg har hatt en jævlig dag, jeg spurte min mor om hun kunne hjelpe å passe datteren min men hun sa jeg bare innbilte meg at jeg var syk og jeg var nok bare lat, jeg ble helt sjokkert.. Greit nok krever ikke at hun skal hjelpe meg med barnet, men så har jeg ikke sovet i natt og sitter her og fryser og svetter med masse smerte.. Min datter er i trassalderen og hun slo akkurat til meg og jeg prøvde å sette hun på en stol og be henne roe seg ned, men nei hun løp tilabke slo og dro megskikkelg i håret og sa hun ønsker at jeg er død. Jeg er bare så svak og dårlig og er nede.. Jeg forklarte henne at jeg er syk og trenger å slappe av nå og at hun får ikke lov til å slå osv, hun ba om unnskyldning men jeg blir bare så lei meg, er jeg en dårlig mor her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett, du høres ut som en unge. Grow up!

De fleste her inne må gjennom runder der de må passe både ett og to syke barn i tillegg til å være dausjuk selv og ha bortreist mann. Det finnes verre skjebner.

Det man gjør er å la ungen se film, bestikke osv., så man kommer seg gjennom dagen, så legger man dem straks barne-TV er ferdig.

Skrevet

Du er ikke en dårlig mor. Alle kan bli syke innimellom, og situasjonen med datteren din taklet du bra!

Huff, god bedring.. :)

Moren din må jo være blåst som ikke vil hjelpe til, men du har ikke en venninne\søsken\barnefar som kan komme å hjelpe deg litt da?

Skrevet

takk, bor litt langt unna venner. Men får prøve å ta meg sammen her, har bare ikke vært så syk på en evighet og takler det dårlig. Får hodepine av lys og håper inderlig dette går over snart, fr ta å ta meg sammen å rydde litt her hjemme og underholde datteren min til hun legger seg

Skrevet

Dårlig mor er du ikke. Er ikke lett når man er syke og energien er laber. Rart sagt av moren din synes jeg.

Jeg lå ut med omgangsyken i helga, og var så glad for at mamma hentet ungene noen timer slik at jeg fikk sove litt. Men du får trøste deg med at det sikkert ikke er lenge til ho skal sove, så da kan du krype godt under pleddet og pleie deg selv ;)

Skrevet

Jeg syns heller ikke at du er en dårlig mor. Har selv gått gjennom 40 i feber med en vrang gutt. Så dra brukte jeg masse filmer til å få han til å samarbeide med meg. Tv er godt å ha når du er syk, og ungen ikke samarbeider, hehe.

God bedring HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...