Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 What to do? Har vært tett i nesa nå i 1 mnd minst. Er vel grenser på hvor mye nesespray jeg kan putte oppi der. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt denne forskjølelsen da`?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Er du gravid? Jeg har hatt tett nese i hele svangerskapet. Og fikk jordmor sa til meg at det løsner ikke ordentlig før etter fødsel...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke gravid nei, er nok bare en forkjølelse som har satt seg i nesa.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Prøv med neseskylling, det har hjulpet meg de gangene jeg har vært neste forkjølet. Hilsen anonym over
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Bruker du for mye nesespray, så kan det være årsaken til nesetetthet. Skal ikke brukes i mer enn ti dager i strekk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 grøsser bare med tanken på og få masse saltvann oppi nesa.. Men kanskjed vært et forsøk. HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har selv bestillt time hos akupunktør. De skal visstnok ha mulighet til å sette noen nåler som løser opp litt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke noe godt. Jeg føler at jeg skal drukne hver gang. men mellom to onder så velger jeg saltvann
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 he he.. sitter og psyker meg opp her nå, skal ta neseskylling med engang jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Men hvor mye vann og hvor mye salt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå