Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er gravid i uke 22. De første 20 ukene var jeg plaget med kvalme og daglig oppkast. Bortsett fra en uke, hvor jeg ikke fikk i meg annet enn litt popcorn og små mengder vann, har jeg vært på jobb hver dag. Kastet opp på vei til og fra jobb, samt noen ganger på jobb. Selvfølgelig ikke optimalt for barn, mann og husarbeid, da jeg var helt utslått på kvelden. Dette er en overgangsperiode, og det er ikke jobben sin feil at jeg er gravid Uansett; i helga kom kvalmen tilbake (etter to herlige "friuker"), og jeg har kastet opp de tre siste dagene. Det føles akkurat som det gjorde de 20 første ukene, altså ikke som omgangssyke, men sist uke var to andre fra jobben hjemme med omgangssyken, så jeg kan ikke garantere at det ikke er det. Jobber i helsevesenet, svært tett på pasienter, og skal selvfølgelig ikke på jobb hvis jeg er smittefarlig. Nå lurer jeg på om jeg kan gå på jobb i morgen, eller om jeg må holde meg hjemme. Noen som har erfaring med at svangerskapskvalme kan forsvinne for så å komme tilbake? Veldig i tvil nå, vil ikke være en skulker, men vil heller ikke risikere at noen blir smittet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Takk! Det var vel egentlig det svaret jeg ville ha Hvis jeg ikke blir værre, eller blir mer "omgangssyk", så drar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå