Gå til innhold

Har du og ditt barn vært aktivt i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere sett for mye på tv?

(inspirert av tidligere debatter;)

Vi har vært helt greit aktive i helga. Barna har lekt masse i snøen, lekt masse med venner. Og vi har fått pusset opp masse i huset, vasket og ryddet (slik usynlig rydding i skuffer og skap..) Og jeg har måkt snø så jeg kjenner det i ryggen.. Men er deilig å kjenne at en har brukt litt muskler..

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg og lillemor var på skitur i går, og i dag og, men det regnes vel ikke som helg.

Vi har da gått i 1 time ca. Er jo kjempebra til en 4 åring å være.

Skrevet

Ja det var veldig bra til bare å være 4 år!!

Deilig å kunne gjøre slikt med barna:)

Skrevet

så var vi forøvrig i basseng på fredag, så vi har jo vært veldig aktive egntlig, i allefall i forhold til det vi bruker å være;)

Ja, deilig å komme seg ut en tur i forhold til bare å være inne. Hun ville gå på ski til barnehagen i dag, så da fikk hun det.

Skrevet

Jeg jobbet senvakt på lørdag og tidligvakt på søndag så derfor har vi ikke vært ute i helga. Så i helga har vi faktisk bare slappet av, blir sånn når man jobber.. Men ungene mine har jo kun fri og hviledager på helgene så da er det deilig for dem å få slappet av for ellers er dem veldige aktive hver eneste dag og de helgene vi har fri er vi jo ute ;) Til helgen skal vi i akebursdag, det ble ikke noe av forrigegang pga det var 15 minus ute, men nå er det bare 5 minus ute så da krysser vi fingrene for at det fortsetter sånn for da kommer vi til å være ute hele dagen både lørdag og søndag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...