Gå til innhold

hvem er BF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde mensen sist 3.mai i fjor. Ble gravid etter dette, og er usikker på hvem BF er.

Er det mest sannsynlig han jeg lå med 30.mai, eller han midt i mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midten av mai selvfølgelig.

Mye lause kjerringer her inne.

Skrevet

Midt i... hvis det ikke da er slik at du har en syklus på 60 dager.

Skrevet

Ja, det kommer daglige slike innlegg; "Hvem er far til barnet" At det er mulig å bli så tøyte. Verdier og selvrespekt har man i det minste ikke fått med seg hjemmefra.

Skrevet

Fy så stygge dere er!

Sånt kan skje den beste, og den graviditeten var sikkert ikke planlagt ettersom det er to fars kandidater. Kanskje ett uhell som skjedde selv ved bruk av prevansjon, og HI har valgt å ta ansvaret og beholde? Mye man ikke vet, så syns man kan spare seg for slike kommentarer!

Mange som har hatt mer enn 1 sex partner på en mnd som singel.

Har du hatt regelmessige sykluser da, HI? Om de har ligget på 26-32 dager regelmessig er det mest sansynlig han i midten. Men har du hatt lange og uregelmessige sykluser er det ikke godt å si..

Uansett.. håper du finner ut av det. :)

Skrevet

Alle på dib blir gravide på pillen. Rare greier.

Skrevet

Har en ikke en regelmessig syklus..:-/

Noen ganger 28 dager, andre ganger 45 dager...

Jada jenter, jeg vet det er selvgjort. Men dere har da ingen grunnlag til å kalle meg tøsete og løs av den grunn..

Og jada jenter, jeg vet meget godt at det ikke er et "kjærlighetsbarn" som endelig ble unnfanget etter lang prøveperiode, i senga hjemme med min kjære mann, med golden retriver-hundene liggende i entreen i det nyoppusset huset vårt som er innringet med et hvitt, flott stakittgjerde.

Likevel, det er mitt barn. Og ingenting i verden kunne fått meg til å velge annerledes.

Nesten slik at vi "løse tøser" er forbeholdt abortpillen. Vi er jo så mye mindre verd, når vi ligger å spriker med bena til ethvert manneben vi måtte se.

Seriøst, vi er i 2010!!

Skrevet

vel, da er det litt verre å tenke ut hvem som er BF utifra mens og eggløsning desverre.. :(

Et alternativ er jo å ta en titt her: www.pappatest.no/

Snakk med en eller begge mennene å få utført en farskapstest så får du svar ihvertfall:)

Helt enig med deg, vi lever i 2010! De over her som kaller deg tøsete og løs, har helt garantert hatt flere onenightstands i løpet av livet selv.

Syns ikke man har rett til å dømme andre mennesker uten å vite bakgrunnen bak det.

Kos deg med barnet ditt du:)

Synes det er flott at du tok valget om å bære barnet fram og ta det ansvaret tiltross for at du stod alene og ikke visste/vet hvem barnefar er!

Håper du finner ut av det til slutt!

Ønsker deg lykketil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...