Gå til innhold

Jentungen kaster opp all maten, men ikke noe annet??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde omgangssyken lørdagskvelden og natta, og var pigg igjen igår. I dag tidlig kasta ho opp frokosten, og sov siden... våkna nå kl 16, og ville ha en vaffel. Ga ho 2 hjerter, så spiste ho det og sa etterpå at den ikke var noe god, og kasta det opp igjen. Altså, bare vaffelen....hun hadde svelget den, men den kom kjapt opp igjen. Ikke noe mere....

Alt hun har prøvd å spise idag sier hun smaker vondt? Meninga det skal holde på så lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, her har nå ungene holdt på siden torsdag...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huffda.... så jeg må belage meg på et par dager hjemme altså? :) Men det er ene og alene maten som kommer opp, hun drikker jo masse uten problem.... hmm...

Skrevet

Kan jo bare være at magen ikke er helt klar for mat enda. Men da jeg var liten kastet jeg opp all mat, kjapt etter at jeg spiste det. Det viste seg etterhvert at jeg hadde en knapp som sto fast i spiserøret. Men omgangssyken kan vare opp til en uke.

Skrevet

Mulig du må belage deg på et par dager hjemme, ja ;-)

Mat er jo hardt for magen å fordøye når en har omgangssyke, så er ikke rart det kommer opp igjen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaja, barnehagestart kan man alltids ta til våren! :o)

Hun er mye bedre nå, skravla går i ett igjen! Har vært stille siden kl 9 til morran for en gangs skyld, men nå er det på'n igjen så da regner jeg med hun er på bedringens vei :)

Kasta opp brød og vaffel, men ikke frukt og drikke... Får satse på foring med epler :o)

Skrevet

Ris, pasta og loff fungerer også bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...