Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min datter på 2 mnd har vært sånn at hun står opp i 9 tiden på morningen, og er våken 2 timer, og så sover hun 3-4 timer...Men de siste dagene har hun stått opp klokken 9, og så har hun vært våken til klokken 3-4 på ettermiddagen, selv om hun er trøtt.. Virker for at hun ikke får sove... Hun er vandt med å sove til pupp eller byssing, men ingenting hjelper nå.. Hun sover hele natten. Kan det vere at det er søvnproblem? Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har IKKE et søvnproblem når dette bare har pågått de siste dagene. Hun sover hele natta. Du har et luksusproblem...

Vedvarer det fram mot ett år, og hun i tillegg er våken om natta, da kan man begynne å snakke søvnproblem.

Beklager om jeg er krass. Men som mor til en ettåring, som muligens har et søvnproblem så blir jeg litt amper når jeg leser sånt.

Min sluttet så å si og sove på dagtid når han var på alder med din. Han sov imiflertid ikke natta gjennom, og gjør det fortsatt ikke. Ser heller ikke ut som han kommer til å gjøre det med det første. Han sover aldri mer enn 3 timer i strekk, natt som dag. Ofte er han våken 2-3 timer i strekk om natten. Allikevel gjør jeg minst mulig problem utav dette. Jeg begynner å slite alvorlig pga søvnmangel, men jeg må bare holde ut. For sånn som det er nå er løsningen sovemedisin, men det er absolutt siste utvei, og derfor dryger vi det enn så lenge.

Hva med å ta henne ut i vogn. Mange små sover mye bedre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...