♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som har erfaringer med Avene Pediatril gel? Ble anbefalt den av farmasøyten på apoteket.
Chrizzie Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har ingen erfaring med dette, men ble anbefalt Salisylolje av helsesøster. Den har tatt alt etter en periode med hyppig bruk Tror det tok en uke, halvannen med behandling ca annenhver dag før alt var borte, og ikke har det kommet tilbake igjen heller... Jeg sluttet med det for ca to uker siden.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det funker veldig fint med å ha på babyolje på hodet og deretter gre med en fin kam (f.eks lusekam). Oljen løser opp skurven og da er det veldig lett å gre den bort.
74skytte Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har samme erfaring. Brukte jordnøttolje som jeg smurte i hodebunnen mens junior badet, også brukte jeg kam og gredde det bort. Etter en gang var alt borte.
rima Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Signerer turbotrollet og 74skytte. Jeg smurte babyolje i hele hodebunnen til lille. Lot det sitte ca en halvtime og puttet han i badekaret. Gredde gjennom med en fintannet kam, vasket håret og gredde litt til. Alt borte..) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå