Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Er så frustrert. Lille er 7 uker gammel, og har den siste uka bare skreket og skreket om kveldene:( Om dagen er han så blid som bare det, smiler, babler, søker kontakt. Men når ettermiddagen/kvelden kommer, snur han til en helt annen baby! Det begynner ca i 5-tiden, da virker det som han har skikkelig mageknip, HYLskriker i en time, halvannen - da prøver jeg det meste. Gir han sukkervann, da roer han seg som regel etter hvert. Sovner. Våkner igjen etter en halvtime, time, ny skrikerundt, gir han igjen sukkervann, før han roer seg. Sliter også med å få lagt han om kveldene! Har brukt Minifom ei stund, men det hjelper ikke... Kan det være kolikk?? Jeg er helt fortvilet, den lykkelige hverdagen min er snudd på hode:( Nå har han også begynt på dagene... Stakkars lille venn! Noen med tips? Innspill? Er helt desperat førstegangs...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Osteopat funka i hvert fall her :-) Lykke til!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Vi hadde også en urolig gutt på kveldene og litt på natta. Ble anbefalt av helsesøster å prøve fenikkel-te. Samme dag vi prøvde det, fikk han ut masse luft, og sov godt. Nå er det 3 uker siden vi startet med den, og han har siden sovet 6 til 8 timer på natta før han forlangte mat. Han er nå 11 uker. Fenikkel før du kjøpt på apotek eller helsekost, og koker te av den. Sønnen min får 5 ml før hvert måltid. ANBEFALES PÅ DET SATERKESTE! Lykke til:-)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar, dere. Skal prøve fennikkel-te, og om ikke det funker, så må vi gå videre og prøve behandling.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Snuppa vår ble også sånn du beskriver ved 6 ukers alder. Gikk til kiropraktor som fant en liten låsning i nakken. Etter 3 behandlinger ble hun helt fin. Anbefales dersom ikke fenikkelteen skulle hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå