Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er gravid circa 7 uker på vei.Før jeg ble gravid hadde jeg en deltidstilling men som gravid fikk jeg tilbud om en fast 100%stilling. Jeg føler meg ganske slem om jeg takker ja til jobben men jeg må jo forsorge meg og barnet.. jeg er ganske slem ikke sant?(((((
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 du er ikke slem i det hele tatt. Det er sånn systemet er lagt opp. Din første prioritet er å sørge for deg og barnet økonomisk, og realiteten er at hvis du ikke takker ja til fast stilling taper du penger... Go for it:-)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Nei, du kommer vel tilbake i stillingen etter permisjon, sant? Med mindre det er en stilling med type 6 mnd opplaering er det ikke det grann slemt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig er du ikke slem. For det første kan du jo gjøre jobben en god stund før du går ut i permisjon, og så kommer du vel tilbake etterpå. Skal du takke nei til en fast jobb fordi du er kvinne og i fruktbar alder? Nei, bare vær glad du fikk sjansen til å få fast jobb, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå