Phantom´ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om Krokofanten skla slutte? Ser nettbutikken er nesten tom, og det har ikke kommet innnye varer på lenge. Nettsidene er heller ikke oppdatert... Noen som er informert?
melkekua™ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Når jeg ringte de ang. en bestilling spurte jeg om de skulle avvikle, men fikk nei til svar. Jeg vet ikke om jeg ble helt overbevist med svaret....men jeg fikk i alle fall varen jeg bestilte. Prøvde forresten å ringe et mobnr som er oppgitt på siden, da kom jeg til som hadde sluttet å jobbe der i mai :-s Hun gav meg eier sitt nr. Begynte å lure hvor det ble av min bestilling, syntes det tok votter og vinter. Jeg sa også at jeg er vant til at det kommer en mail når varene er sendt, noe det ikke gjorde. Jeg var redd de hadde gått konk og ikke ville sende meg varen. Varen kom altså :-) men det tok tid.
soleia Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Eg fekk varer dirifrå for litt over ei veke sidan. Dei kom raskt etter bestilling. Men ser at det ikkje er mykje att inne på nettbutikken no.
Phantom´ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Men det er da veldig merkelig at de ikke tar inn nye varer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå