Espoir Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 grønn karri masman karri pa næng karri og rød karri (vil ikke ha det så grusomt sterkt - litt er ok) Og hva er best?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Liker selv best rød karri paste....tror grønn er litt sterkere...resten har jeg ikke hørt om...hihi..
gullfunn Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg synes at sterkhetsgraden er lik. Det kommer an på hvor mye og hva du sper ut med. Hvis du ikke vil ha det så sterkt bruker du bare mer kokosmelk el.l Personlig liker jeg den røde da den gir finere farge enn den grønne. Ellers så er jeg glad i panang. masaman står for muslim og heter det fordi det var muslimene som inførte det krydderet til Thailand. Det er mer indisk/pakistansk/arabisk inspirert føler det er mer koriander, karve, kanel smak Håper svaret hjelper deg:)
Espoir Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Å, dere svarte for sent! Men det gjør ikke noe, for jeg kjøpte kylling med rød karri, og det var jo den dere begge likte best, så da regner jeg at den er god. Skal sette i gang med å spise den i dette sekund... Takk for svar anyway!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå