Idapida m/2 på èn gang! Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Syns de fleste snakker om at de fikk kynnere så tidlig i svangerskapet... Er i uke 27 nå og har ikke merka noe til det ennå.. Er det et godt eller dårlig tegn?
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Tror ikke det spiller noen rolle. Jeg er i uke 37 og har vel kjent to kynnere til nå tror jeg. Alt ser helt fint og normalt ut fordeom, vi skal heller være glade for at vi slipper! :-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har heller ikke kjent kynnere enda tror jeg, men kjente det heller ikke i forrige svangerskap, så vet ikke helt hva det er, men ifølge andre, så vet man når man har kynnere... Er i uke 26+5 og for 4 uker siden så spurte jordmor om jeg hadde hatt det, akkurat som det skulle være det mest normale i hele verden:)
Idapida m/2 på èn gang! Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Godt å høre det ikke bare er meg da:) Har liksom hørt om alle som får det før uke 20.. Tror vi er heldige som slipper ja:)
Akire Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har en del kynnere, og har hatt det lenge. Tror du bare skal være glad for å slippe unna.
trebarnsmor21år Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Da jeg gikk med sønn min starta kynnerne mine allere i uke 19-20! å dem ble bare værre og værre! vær glaad du slipper! På alle registreringene mine i dem 7 siste ukene av svangerskapet lå spenningen i livmoren på gjennomsnitt 52! noe som er ganske høyt (og svært ubehagelig). Men er det noen som vet om dem blir værre når en går med tvillinger?? Håper ikke det for en blir utslitt rett og slett! Er i uke 12 med to små nusk nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå